באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלכם.
במידה ותמשיכו להשתמש באתר שלנו, אתם מסכימים לשימוש זה.
יום שבת 13.06כ״ח בסיון ה׳תשפ״ו
בשיתוף עם:
עדכון אחרון: 19:00
ט״ו באלול ה׳תשע״ט (15.09.2019)
מספר צפיות:
55
נייקי עזבה את הרצליה לטובת מגדל מידטאון בת"א
אחרי קרוב לשני עשורים שבהם שכן מטה החברה בבניין של גב ים בהרצליה פיתוח החליט מטה הנהלת נייק בישראל לעבור לקומה ה-44 במגדל מידטאון בת"א; דמי השכירות יעמדו על כ-1.8 מיליון שקל בשנה