באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלכם.
במידה ותמשיכו להשתמש באתר שלנו, אתם מסכימים לשימוש זה.
יום שישי 26.06י״א בתמוז ה׳תשפ״ו
בשיתוף עם:
עדכון אחרון: 23:00
כ״ד באב ה׳תשע״ט (25.08.2019)
מספר צפיות:
50
כביש משנות ה-50 יפונה לאחר שהעירייה לא השלימה את ההפקעה
בית המשפט הורה על פינוי כביש שנסלל בשנות ה-50, לאחר שעיריית יהוד-מונוסון לא השלימה את הליכי ההפקעה שלו • העירייה חויבה לפנות את הכביש ולשלם לבעלי הזכויות כמיליון שקל דמי שימוש