התוכנית של ימינה לפתרון הדיור מנוגדת למדיניות התכנון
התוכנית שהיא מאד בוסרית מתנגשת עם מגמות תכנוניות שכבר מיושמות על ידי הגופים המתכננים וגם בבנייה בשטח. למשל, שיעור צפיפות הבנייה וכן העדפה של בניית יישובים חדשים על פני התחדשות עירונית ביישובים קיימים. ועוד שאלה: האם בנייה מסיבית כפי שהיא מוצעת בתוכנית תשפיע על מחירי הדיור?