יום שני 08.06 כ״ג בסיון ה׳תשפ״ו

בשיתוף עם:
עדכון אחרון: 23:00

מנכ"ל מגוריט: "הייתי בונה שכונה שלמה בדרום ת"א"

מתי דב, מנכ"ל קרן הנדל"ן היחידה בארץ בתחום המגורים להשכרה, חושף מה היה עושה לו היה מצליח לגייס יותר כסף ממוסדיים. הוא מלין על הרגולציה שמחייבת אותו להחזיק 20 שנה בנכסים המושכרים ומבריחה משקיעים, וטוען שאין בעיה ביו"ר שהוא גם היועץ המשפטי המשתכר מיליונים

חדשות הנדל"ן אנו משתמשים בעוגיות כדי להבטיח את תפקוד האתר ולשפר את חוויית המשתמש. אפשר לבחור אילו סוגי עוגיות להפעיל.
בחירת עוגיות