מחסור בדיור: "שבויים בידי 250 ראשי ערים שלא רוצים לבנות"
בהתאחדות בוני הארץ התריעו: "צריך מדיניות מסודרת. על מנת לספק קורת גג לכולם, נדרשת בנייה של כ-70 אלף יחידות דיור בשנה, אבל כיום נבנות פחות מ-50 אלף דירות" ■ עוד הזהירו: "חייבים לצאת מהחומות של חיפה-באר שבע אחרת יהיה בלתי נסבל לחיות במרכז הארץ ותהיה שממה בפריפריה"