לראש עיריית גבעתיים נמאס: "צריך כסף, לא סיסמאות. אנחנו לא מקבלים כלום מהמדינה"
ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, מברך על ה"תלאביביזציה" שעוברת על העיר ("צעירים עומדים בתור כדי לגור פה") אבל כועס על המדינה ■ "תמ"א 38 טובה לבעלי הדירות והיזמים – אבל לא טובה לגבעתיים"