באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלכם.
במידה ותמשיכו להשתמש באתר שלנו, אתם מסכימים לשימוש זה.
יום שבת 13.06כ״ח בסיון ה׳תשפ״ו
בשיתוף עם:
עדכון אחרון: 18:00
ט׳ בניסן ה׳תשע״ט (14.04.2019)
מספר צפיות:
45
"נבקש שהוותמ"ל ימשיך לפעול עוד שנתיים – לטובת התחדשות עירונית"
כך אמרה היום ראש מנהל התכנון, דלית זילבר ■ יו"ר רשות מקרקעי ישראל מיתן: "אם יזמי ההתחדשות העירונית חושבים שיש להם את המענה לצורך של 60-50 אלף יחידות דיור בשנה – הם טועים"