יום שבת 27.06 י״ב בתמוז ה׳תשפ״ו

בשיתוף עם:
עדכון אחרון: 04:00

מכירת מתחם בזק בצומת מסובים: החברה תובעת מרמ"י 217 מיליון שקל

בזק דורשת מרמ"י את תשלומי היטל השבחה ודמי היתר שאותם שילמה לה ולאור יהודה בעקבות מכירת מתחם סקיה ב-2018 תמורת כ-550 מיליון שקל. לטענתה, הסכם פשרה שנחתם עם רמ"י והמדינה פטר אותה מתשלומים אלה

חדשות הנדל"ן אנו משתמשים בעוגיות כדי להבטיח את תפקוד האתר ולשפר את חוויית המשתמש. אפשר לבחור אילו סוגי עוגיות להפעיל.
בחירת עוגיות