מכירת מתחם בזק בצומת מסובים: החברה תובעת מרמ"י 217 מיליון שקל
בזק דורשת מרמ"י את תשלומי היטל השבחה ודמי היתר שאותם שילמה לה ולאור יהודה בעקבות מכירת מתחם סקיה ב-2018 תמורת כ-550 מיליון שקל. לטענתה, הסכם פשרה שנחתם עם רמ"י והמדינה פטר אותה מתשלומים אלה