יום רביעי 24.06 ט׳ בתמוז ה׳תשפ״ו

בשיתוף עם:
עדכון אחרון: 13:00

לראש עיריית גבעתיים נמאס: "צריך כסף, לא סיסמאות. אנחנו לא מקבלים כלום מהמדינה"

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, מברך על ה"תלאביביזציה" שעוברת על העיר ("צעירים עומדים בתור כדי לגור פה") אבל כועס על המדינה ■ "תמ"א 38 טובה לבעלי הדירות והיזמים – אבל לא טובה לגבעתיים"

חדשות הנדל"ן אנו משתמשים בעוגיות כדי להבטיח את תפקוד האתר ולשפר את חוויית המשתמש. אפשר לבחור אילו סוגי עוגיות להפעיל.
בחירת עוגיות