מהנדס עיריית ת"א: "תמ"א 38 היא הדבר הכי גרוע שקרה לעיר"
לדברי אודי כרמלי, התערבות הממשלה בתכנון עירוני, יוצרת אי-ודאות ומעכבת מימוש תוכניות בעיר. עיריית ת"א צפויה להגביר את האכיפה על עבירות בנייה בבניינים חדשים, שמתבצעות ברובן בשנה הראשונה לאחר האכלוס